Cookie Consent by Free Privacy Policy website SEO a Strom důvěry - jetoonas.cz

SEO a Strom důvěry


Domníváš se, že u "Stromu důvěry" bude hrát roli SEO? Ne je opomíjet, ale považuji to z hlediska "filosofie" "Stromu důvěry" za druhořadé.

ChatGPT řekl:

Rozumím tvému pohledu – SEO (Search Engine Optimization) je v kontextu „Stromu důvěry“ spíše nástroj praktického dosahu než principální hodnota. Filosofie projektu, jak ji chápu z tvých předchozích popisů, stojí na principu transparentnosti, otevřeného diskurzu a spontánní reputace aktérů, nikoli na algoritmické optimalizaci pro vyhledávače.

SEO by tedy mohlo být pomocné z hlediska viditelnosti, aby se „Strom důvěry“ dostal k širšímu publiku, ale není součástí jádra hodnotového systému. Ve skutečnosti by přílišné přizpůsobování obsahu SEO kritériím mohlo projekt filozoficky narušit – vedlo by k „optimalizovanému marketingu“ místo autentické reputace a hodnocení důvěry.

Jinými slovy: SEO = taktika, ne princip. A taktiku můžeš používat jen pokud neohrozí integritu principu.

Pokud chceš, můžu navrhnout, jak by SEO mohlo hrát podpůrnou roli, aniž by ovlivnilo filosofii „Stromu důvěry“. Chceš, abych to rozvedl?